راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای لرستان
در راستای اجرای ماده 9 تصویبنامه 1127128 مورخ 28 / 12 / 95 شورای عالی اداری، مبنی بر حق اظهار نظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمها و فرایندهای اداری ،شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند. شرکت آب منطقه ای لرستان با انتشار سامانه پیشنهادات در تارنما نسبت به دریافت پیشنهادات دستگاههای اجرایی و نیز پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات شرکت اقدام نموده است.پس از دریافت نظرات و دیدگاههای سازنده مردمی نسبت به اصلاح و ابلاغ آن اقدام خواهد شد. از اینکه با ارسال پیشنهاد، شرکت را در بهبود ارائه خدمات یاری می نمائید.سپاسگزاریم.
مصوبه شرکت آب منطقه ای لرستان

درگاههای مشارکت عمومی
در راستای اجرای مصوبه فوق و به منظور نیل به اهداف مندرج در منشور اخلاقی و خط مشی مبنی بر ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین صنعت آب سایر مردم نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات ایشان، از طرق زیر اقدام مینماید.
- نظرسنجی در خصوص لوایح و اسناد
این بخش به جمعآوری نظرهای مردمی در خصوص لوایح و طرحهای اختصاص دارد
- سامانه ثبت و پیگیری شکایات
این سامانه با هدف جمعآوری و پیگیری شکایات کلیه ذینفعان به صورت کاملاً الکترونیکی ایجاد گردیده است
- میز خدمت الکترونیک
در این بخش فهرست کلیه خدمات قرار دارد
- ارتباط با ما
این صفحه جهت اطلاع بینندگان وبسایت از آدرس و شماره تلفنهای شرکت آب منطقه ای لرستان طراحی گردیده است
- ارتباط با مدیر عامل
در این صفحه نحوه ارتباط با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان توضیح داده شده
- ارتباط با معاونین شرکت آب منطقه ای لرستان
در این صفحه نحوه ارتباط با معاونین وزیر نیرو توضیح داده شده
- ارتباط مسئولین شرکت آب منطقه ای لرستاندر این صفحه کلیه اطلاعات تماس شرکتهای مادرتخصصی درج شده است
- ستاد خبری مرکز حراست
در این بخش نحوه ارتباط با مرکز حراست شرح داده شده است
سامانه نظام پیشنهادات
نظر سنجی قوانین
تاریخ ثبت : 23 دی 1399
آخرین به روزرسانی : 28 فروردین 1400
مونا
32377