توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای آذربایجان غربی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستانبصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستانبصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
توافق نامه سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان را به اطلاع میرساند :
1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستان به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد .در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما > پیگیری پیام و پیشنهادات "، پیگیری نمایید.
2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای لرستانبصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.